Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Kolik si toho ještě necháme od muslimů líbit...

aneb jsme fakt tak nepoučitelní aby jsme se nepoučili ve Francii,  Blgii , Šoanělsku a jiných zemích kde taky začínali se saluníčkářským multikulturalizmem a jak to končí vidíme dnes a denně ve zprávách na netu a pod.

Dnes mi přišel velmi zajímavý email. protože jsem pejskařka a psy miluju dost mě to vytočilo! No nic asi svého třicetikilového miláčka naučím na stará kolena kousat a speciálně je vycvičím na ty černé vrány v burkách :o). Dnes jsme hráli divadlo v Teplicvích a těch zahalených příšer jsem tam viděla víc než mi bylo milé. Dokonce jsem s nima měla malý incident. Šla jsem z obchodu k autu a proti mě šly čtyři zahalené muslimky jedna pouze s šátkem a asi šestiletá holčička. Šly vedle sebe as zabíraly celou šířku chodníku. Proti nim chodili lidé a obcházeli je až do vozovky, protože ty můry se odmítaly uhnout. U mně narazily, já jserm se prostě rozhodla, že prostě neuhnu a když jserm došla na jejich úroveň prostě jsem řekla ,, s dovolením,, a chtěla jsem projít. Marně! Neuhnuly a prostě do mne narazily a ještě po mně začaly cosi pořvávat, čemuž jsem ovšem ani za mák nerozuměla. Tak jsem je jadrně česky poslala do zadele a bublal ve mně vztek. Jsem šťastná, že bydlím na druhém konci republiky a k nám ještě tyhle černé vrány nedoletěly!!!

 

A teď ten slíbený mejlík. Je velmi poučný do budoucna!!!

 

ďábel."<http://www.usc.edu/schools/college/crcc/engagement/resources/texts/muslim/hadith/muslim/004.smt.html#004.1032>,<http://www.usc.edu/schools/college/crcc/engagement/resources/texts/muslim/hadith/bukhari/009.sbt.html#001.009.490>

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Vladimíra Antošová | úterý 23.9.2014 20:08 | karma článku: 38,39 | přečteno: 2546x
  • Další články autora

Vladimíra Antošová

Epilog

Vážení přátelé a čtenáři blogu IDnes. Svoboda slova v naší zemi skončila ať se nám to líbí, nebo ne. Proto je toho poslední článek jež na tomto blogu zveřejňuji.

13.3.2016 v 10:49 | Karma: 11,30 | Přečteno: 180x | Diskuse| Hyde park

Vladimíra Antošová

Tak si to shrňme

Ze všech stran (hlavně ze západu ) neustále slyšíme, jakým je pro naši kulturu a demokratické zřízení obrovským obohacením biblický nálet kobylek v podobě statisíců a dnes už i milionů migrantů z Afriky.

12.3.2016 v 11:09 | Karma: 20,87 | Přečteno: 413x | Diskuse| Občanské aktivity

Vladimíra Antošová

Kde udělali soudruzi z Německa chybu ? !

Není toho mnoho, co ještě na téma kolínského Silvestra a potažmo uprchlická krize nebylo řečeno. Nicméně se pokusím o vlastní pohled na věc.

7.1.2016 v 14:51 | Karma: 39,62 | Přečteno: 1767x | Diskuse| Ostatní

Vladimíra Antošová

Islamofobové všech zemí, spojte se

Není to výzva ale konstatování. Konstatování faktu, že nejen u nás ale napříč Evropou stále více lidí nosí pomyslné Kainovo znamení islamofoba.

4.12.2015 v 6:11 | Karma: 41,84 | Přečteno: 1802x | Diskuse| Ostatní

Vladimíra Antošová

"Audiarur et altera pars"

Nebo taky "Budiž slyšena i druhá strana" , jako základ římského práva.Bohužel, na to si naše česká media v čele s ČT fakt nehrají.

22.11.2015 v 9:59 | Karma: 34,20 | Přečteno: 824x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Důchod daleko, ale práci nedostanou. Nezaměstnaných šedesátníků přibývá

11. května 2024

Premium Lidé kolem šedesátky při hledání zaměstnání narážejí na zeď. Zaměstnavatelé o ně nestojí, preferují...

Publikace Nerudové jsou ostuda. Zesměšňuje všechny vědce, míní europoslanec

9. května 2024  12:08

Ekonomka a kandidátka do Evropského parlamentu za hnutí STAN Danuše Nerudová publikováním do...

Šumperský místostarosta čelí u soudu obvinění ze zneužití dotace

15. května 2024  8:21

Olomoucký krajský soud projednává obžalobu místostarosty Šumperka Karla Hoška za zneužití dotací v...

iDNES Premium jen za 49 Kč na 3 měsíce. Hrajte o lístky na čtvrtfinále MS v hokeji

3. května 2024,  aktualizováno  15.5

Mistrovství světa v hokeji je v plném proudu a při této příležitosti přichází iDNES Premium s...

Francouzské Limoges zakázalo dětem noční vycházky, chce předejít potyčkám

15. května 2024  7:58

Limoges ve střední Francii se stalo dalším městem, které zavedlo noční zákaz vycházení pro děti do...

Vandalové poničili památník holocaustu v Paříži červenými otisky rukou

15. května 2024  7:56

Památník holocaustu v pařížské historické židovské čtvrti Marais neznámí vandalové poničili otisky...

Vyhrajte balíček z řady sebamed Anti-Redness
Vyhrajte balíček z řady sebamed Anti-Redness

Minulý týden jste soutěžili se sebamedem o kosmetiku pro nejmenší. Tento týden si pojďte zahrát o péči pro vás, a to konkrétně o řadu Anti-Redness,...

  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1721x
Jsem loutkoherečka, mými koníčky je historie , divadlo, příroda. Již dvacet let se snažím pochopit co se s naší krásnou zemí děje .Řídím se zdravým rozumem byť se říká, že zdravý rozum umřel :o)

Seznam rubrik